Ahad, 24 Jun 2012

Hadiah untuk CMC

Salam. hari ini aku nak hadiahkan sesuatu kat sahabat2 seCMC aku...
hohohoho..


                                             Taaadddaaaaaaa!!!!

penat pulak aku tengok Amir, kesian dia :: (fokus faris jugak __ comel kan?)


     Taaadddaaaaaaa!!!! again.


 Kah kah kah!  Mesti sakit kan tengkuk hani tu...
(fokus kat Madi, comelkan dia?)
ala.. ala... Adnin.. shukenye  dia.. hoho

     Taaadddaaaaaaa!!!! again and again.


Banyak makan rupanya Salma tu..
dah dah la makan tu.. esok makan lagi ye salma.
dah la... berhenti la, gemok ko nanti.
ish, degil betul budak ni, makan lagi, makan lagi.
oke, dah.





DAN

 tak adil la kan kalu x da aku...
Taaadddaaaaaaa!!!! again, again and again.


saya pun banyak makan sebenarnya::: 
Alahai akak, time tgh makanlah dia wat exercise. patutlah kurus. :)

sekian. perkara diatas adalah gurauan semata-mata. kalu ada yang terasa mohon diberitahu. akan ku hapuskan gambar2 diatas. Hati kawan2 mesti dijaga:) sekian lagi sekali.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Template by Suck my Lolly