Sabtu, 1 Oktober 2011

CFS IIUM yang tercinta~~!

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang , selawat serta salam buat nabi junjungan s.a.w, keluarga dan sahabat-sahabat baginda....

Alhamdulillah, akhirnya saya berjaya menamatkan pengajian di CFS IIUM, bagi sem  1, 2011/2012...
yess:: yess:: !!! haha
kepada yang belum habis exam tu, GOOD LUCK forever~
saya sekarang keseorangan di bilik. Roommates yang suko kecek tuh kelik doh... hoho.. tetibe rasa sedih and rindu kat korang..~ baru berapa jam terpisah wehhh...... haha. mesti korang  (roommate saya_FATIN-hani_HANAN) macam geli je baca benda nih, aq pon rasa macam eerkk... je time tulis LUAHAN HATI ni.. tapi apa salah nye.. kawan...huhu.. 


*dalam sepanjang semester ni, satu tu jela kitaorang sama-sama. tak ada gambar lain.
p/s: banyak2 ambil gambar dengan kawan tak semestinya dia bestfriend kita, sikit je gambar dengan kawan tak semestinya dia tak rapat dengan kita.
conclutionnye:????______________________
the number of photo with our friends tak membuktikan keikhlasan sebenar dalam bersahabat....




*IKLAN META*
~bakpo internet lambat nih??? harap je guna broadband MAHAL:::


esok saya bakal ke Gombak, yakni rumah Dr. Farish Rusydi Rusly. abang saya & kinah..... nak hantar barang2 dulu, pahtu nanti 4 hari bulan baru bapak saya ambik dengan eroplane milik keluarga kami :- Firefly....~koya: tapi bapak saya cakap jangan takut nak bermimpi... kalau nak mimpi ada kapal terbang sendiri pun takut, memang takkan dapat la. Insyaallah, Allah ada. Allah sentiasa membantu hambanya yang BERUSAHA. Tiada yang mustahil bagi Allah.....


sambung:-kami mana tau nak naik sendiri, saja nak belajar2 dulu. nanti da pandai boleh balik sendiri..ye! ye!
tak sabar nop balik KB!!!!
Adik-adikku yang baik dan rajin mesti tak sabar menunggu kepulangan kakaknya di perantauan nih...
tapi kak ara tak belikan apa-ape pun untuk korang, kat Mid Valley tak ada apa-apa pun. tahun2 depan la kak ara belikan .......................apa-apa.
semenjak duduk kat CFS ni...*jap nak tukar tulisan*
ok sambung:- semenjak duduk CFS IIUM ni = semenjak berpisah ngan mama/bapak/ adik-adik, saya banyak berfikir tentang mereka. lagi2 peranan saya sebagai seorang kakak sulung kepada diorang semua. time lama tak jumpa mereka semua la saya baru perasan, selama ni saya tak jadi kakak yang baik. rasa macam time tu jugak la nak balik rumah. nak jalankan tanggungjawab sebagai anak kepada mama dan bapak, nak jalankan tanggungjawab sebagai seorang kakak kepada adik-adik dengan bersungguh-sungguh dan seikhlas yang mungkin!
tak sabar nak balik!!!


kawan2 saya bagi komen, cara saya cakap dalam telefon dengan adik2 saya macam garang. lagi2 bila ada benda yang tak kena kat rumah. habis pekak telinga adik2 ku mendengar saya membebel. habis bingit satu bilik KC 501 bergegar disebabkan omelan saya. huhu......
suatu hari.....
time saya study Basic Theme of Al-Quran, dalam topic Adab of disagreement :- dia cakap, orang takkan dengan nasihat kita kalau kita nasihat dengan cara yang salah :- marah-marah, tengking-tengking. time tu tetibe saya teringat kat adik2 saya. saya rasa cara saya salah la......huhu
nak balik-...nak balik....!!!!


to sum up:-
saya nak jadi kakak yang baik. korang sume! doakan saya!


pening kepala la... tak tahu la bakpo, tak make lagi koott....
ok..da...
sekarang 8:29 malam. nak gi makan kat UKC ngan Kinah!!!
wassalam





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Template by Suck my Lolly