Selasa, 11 Januari 2011

Suka Suki budak sekolah

belek2 my facebook, tetibe teringin tengok balek gambar2 dulu time sekolah.... teringat balik memori2 lama... jangan tipu la cakap tak rindu. Lelaki sendiri pun kalau da rindu kat kawan2 lama menangis jugak (pengakuan seseorang time peers)..huhu...

free glitter text and family website at FamilyLobby.com
time kelas prinsip akaun. sempat jugak 'tangkap gambar'~da lama tak jumpa istilah ni~

   

time study... kami (5 Epsilon) memang macam ni. mereka suka sangat posing x kira kat mana... sporting la korang.... tapi study tetap x lupa. sekarang korang sume da sambung belajar. wanie: budak paling suka main2 @ wat tak tahu je bila cekgu ngajar dapat result gempak. haha. saya sendiri pun terkejut tengok result wanie..gapo2 pom tahniah deh...

antara SPM dan bersuka ria..




evolution Gedangsa.. ~ni time tingkatan 4. kami gi Kem Bestari untuk cari Tokoh Nilam. ~Tahniah nani n saya~ juga yatt n seha...~ memang tak boleh lupa time tu. SMK Gedangsa memang hebat. _kami pakai baju nasyid Durratul Balqis. TQ kepada sponsur..

free glitter text and family website at FamilyLobby.com
Majlis Perlantikan Pengawas: sakinah jadi gapo ek? penolog ketua pengawas PSS kot..ye la tu... saya tak da time tu, saya da pindah SMK Salor.. time kat klate tuh sedih betul tengok gambar ni... rindu sangat ngn korang time tu. tapi alhamdulillah kat klate pom buleh saen baik gak..
    
F4: dikir barat x jadi..
nani : yatt : saya

yatt yang comel dan baik. Kem Bestari : orang tengah bagi ceramah, kitaorang posing2..hehe
puteri 5 Epsilon

time ni tengah tunggu bus. dari sekolah, baru habis program about Science dengan kakak2 UPSI. best!  sebab group kami menang!!! kucing kesayangan seha....~ nak tercekik die dek dipegang seha..

time first sangat2 masa baru masuk SMK Salor. baru habis merentas desa. selama saya sekolah tak pernah dapat tempat untuk merentas desa..haha.. saya memang tak ada bakat dalam merentas desa nih...










kami budak sekolah SMK Salor.....


HAPPY FRIEND DAY!!!! 17 sept 2010 kami jadikan hari kawan sedunia. kami wat majlis time habis kelas...best sangat....! kek di sponsur oleh Eika, makanan oleh Wanie, air kami kongsi duit sma2. acara kemuncaknya tukar hadiah... saya dapat hadiah dari yana. notebook yang sangat kiut. TQ yana.  Paling best Auni, dapat sabun mandi LUX..haha.. bakpo? auni x mandi ko? siye ko auni..
sape Prog. Manager dia? saya la...haha
sape prog. coordinator nya? Wanie gak..








tu semua time jadi budak sekolah. sekarang masing2 dah sambung belajar.... memang betul ape my parents , cekgu, kakak2 senior n orang2 lain cakap. zaman sekolah ngan zaman selepas sekolah sangat berbeza. baru 1 semester saya kat CFS, IIUM ni, banyak sangat pengalaman yang saya dapat, pelbagai jenis orang saya jumpa, pelbagai jenis pengajaran yang saya dapat dan pelbagai jenis cabaran yang terpaksa saya tempuh. bila menghadapi itu semua saya akan teringat masa lalu, iaitu zaman sekolah. betapa seronoknya masa tu, yang saya takkan jumpa lagi pada masa sekarang dan mungkin akan datang. sama seperti saya baru pindah ke SMK Salor, saya asyik mengingat memandang ke masa lalu time saya dengan kawan2 saya kat SMK Gedangsa sampai saya tak perasan yang kawan saya yang baru ni juga sangat baik. selalu bantu saya. oleh itu, nikmatilah hari2 sekarang dngan rasa kesyukuran, sesungguhnya Allah akan memberi lebih kepada mereka yang sentiasa bersyukur...........

4 ulasan:

  1. Tahniah dah ada blog sendiri. Teruskan menulis dikala ada kelapangan.

    BalasPadam
  2. TQ ckgu... sya pom buat blog nih lepas tengok blog ckgu..hehe best..

    BalasPadam
  3. wani bkpo mu jdi gni ngn aku..cuba trgkn..aku nk thu jh..

    BalasPadam

 

Template by Suck my Lolly