Followers

Ahad, 16 Januari 2011

Bahagian Dan Plan Dalam Kaabah

time kecik2 dulu, bila tengok je kaabah, tak kira dalam gambar ke, dalam televisyen ke aq mesti terbayang2, apa yang ada dalam kaabah. perasaan tu melonjak-lonjak, hinggalah seorang guru Bahasa Inggeris yang mengajar kami Sejarah kelas 4 Bahagia (2009) cikgu  Farish Faisal ishak bagi kami gambar bahagian dan plan dalam kaabah. bila aku tengok gambar tu, aku tak tahu apa perasaan aku, tapi aku memang betul2 kagum.sangat kagum, kagum sangat.....ialah, selama nih aku tengok hanya luaran dalam kaabah je, jejakkan kaki ke mekah pon belum lagi, tapi sekarang aku dapat lihat bahagian dalam kaabah. subhanallah. semoga saja iman ku dan kekaguman ku terhadap alam ciptaannya ini semakin meningkat......
Ya Allah, bila lah lagi aku nak menjejakkan kaki ke rumah mu.........


                                          plan dan bahagian dalam Kaabah

                                          dalam Kaabah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Template by Suck my Lolly