Sabtu, 24 Julai 2010

SPM weh.....

spm makin dekat.. aq?? sedg berusaha untuk belajar dengan teknik terbaek..supaya aku dpat hasil yang terbaek..insyaallah nanti aku akan dapat keputusan yang terbaek..
aku nak sangat tengok mum n dad aku menangis kegembiraan dengan pencapaian aku
kerana...selama ini mereka hanya diam dengan tinghkah lakuku..
mereka hanya memerhati prestasi akademik ku...
mereka hanya memenuhi  keperluan sekolahku..
dan mereka berikan segalanya kasih sayang..
kehidupan yang bahagia...
mereka sentiasa berusaha memenuhi keperluan ku dengan sempurna..walaupun sesungguhnya di dunia ini tiada yang yang sepurna....
cukup sudah..mereka mengalirkan air mata..menghabiskan tenaga...hanya untuk anak-aqnak mereka......
tapi..kami x pasti..adakah kami menghargai pengorbanan ibu bapa kami???
ya Allah...ampuni kami....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Template by Suck my Lolly